1. dag i afdelingen

Information om indholdet af dagen for medicinstuderende i klinikophold

Velkommen til afdelingen for Kvindesygdomme og Fødsler!

De gyn./obst. læger starter alle hverdage med morgenkonference kl. 8.00 i konferencerummet ved Familiehusets ledelses- og sekretærgang (indgang A, område 105 - spørg evt. i receptionen). Her vil du møde læger og andet personale, der kommer til morgenkonferencen.

Efter morgenkonferencen får du en rundvisning og introduktion til dit ophold. Samtidig får du også mulighed for at fortælle om dine forventninger (og bekymringer?) i forbindelse med opholdet.

Dit klinikophold strækker sig over 2 eller 4 uger. Du vil hver dag være knyttet til en person fra klinikken, som på forhånd ved, hvilken dag han/hun har ansvaret for dig. Hver dag vil omhandle en funktion eller et område, som du skal få kendskab til.