Innovation på Sygehus Sønderjylland

En ny hjemmeside om Innovation på Sygehus Sønderjylland er på vej

Vi konsulenter fra Innovationsservice håber du vil gå ombord i vores nye hjemmeside, og at den kan inspirere dig til at komme igang med din gode idé.

Samtidig håber vi, at du kan bære over med os, hvis du skulle være uheldig og lande på en lidt tom side. Vi er endnu ikke helt færdige med vores nye hjemmeside.

Du er velkommen til at kontakte os istedet, vi er nemlig helt klar på at hjælpe dig med det du søger.
Find vores kontaktoplysninger på Innovation hjemmesidens forside - i afsnittet : Om os

En ny hjemmeside om Innovation på Sygehus Sønderjylland er på vej

Fakta

Innovationsservice er tilknyttet Lærings- og Forskningshuset på Sygehus Sønderjylland

Person X - Ny kommunikationskonsulent

Kommunikationskonsulent

Vi oplever desværre tekniske problemer med vores nyheder. Du kan prøve at vende tilbage på et senere tidspunkt. Vi beklager ulejligheden.