Bliv Fast Vagt i Fælles Akutmodtagelsen (FAM)

Vi søger løbende dedikerede og omsorgsfulde personer til at blive faste vagter hos os. Som fast vagt spiller du en vigtig rolle i at støtte og overvåge patienter, der har brug for ekstra omsorg og opmærksomhed.

Dine ansvarsområder som fast vagt

• Sikre patientens sikkerhed, velvære og omsorg

• Overvåge patientens tilstand og rapportere eventuelle ændringer til plejepersonalet

• Skabe tryghed og ro for patienten

• Samarbejde tæt med plejepersonalet

• Assistere med opgaver relateret til patienten

Kvalifikationer

• Erfaring eller uddannelse inden for pasning og pleje af borgere
  • Omsorgsfuld og ansvarlig tilgang til arbejdet
  • Gode kommunikationsevner og tålmodighed
  • Evne til at arbejde selvstændigt og som en del af et team
  • Fleksibilitet og evne til at tilpasse sig forskellige situationer
  • Erfaring inden for sundhedsområdet er en fordel
  • Mulighed for at møde ind med kort varsel

Vi tilbyder

• Et meningsfuldt arbejde, hvor du gør en forskel for patienter og deres pårørende
  • Vagter døgnet rundt
  • Gode kollegaer og et støttende arbejdsmiljø
  • Relevant information og støtte til opgaverne

Sådan ansøger du

Hvis du er interesseret i at blive en del af vores team som fast vagt, bedes du sende en ansøgning og dit CV til avv@rsyd.dk.

I din ansøgning bedes du beskrive din motivation for at søge stillingen og dine relevante erfaringer.

Efter ansøgningen

Når vi har modtaget din ansøgning, vil du blive kontaktet for en mulig samtale. Hvis du bliver tilbudt stillingen, skal du underskrive en tavshedserklæring, og du vil modtage nødvendig vejledning og uniform.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning og håber at byde dig velkommen som fast vagt på FAM, hvor vi sammen sikrer den bedst mulige pleje for vores patienter.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Oversygeplejerske Anne Vind Vogt.

Anne Vind Vogt

Oversygeplejerske