Så er der igen ”Åbent Hospital” i hele landet - I Aabenraa åbner Bamsesygehuset

Sygehus Sønderjylland har valgt at bruge dagen for "Åbent Hospital" på at åbne dørene for vores allermindste patienter og deres bedste venner – nemlig deres bamser. Derfor er der åbent Bamsesygehus SØNDAG den 3.september kl. 10-13 på sygehuset i Aabenraa, Kresten Philipsens Vej 15, 6200 Aabenraa - Indgang F (Lærings- og Forskningshuset).

Den første søndag i september holder Danske regioner igen i år "Åbent Hospital" i hele landet.

Du kan læse om alle arrangementerne på hjemmesiden for "Åbent Hospital".

På sygehus Sønderjylland har vi valgt at åbne dørene til vores populære Bamsesygehus - en unik mulighed for at møde vores dygtige og venlige bamseplejere og se, hvordan de tager sig af de syge bamser, når der skal tages blodprøver og røntgenbilleder, stilles diagnoser og måske lægges en pote i gips.

Bamsesygehuset på Sygehus Sønderjylland i Aabenraa er åbent søndag den 3. september kl. 10-13.

Bamsesygehuset er åbent søndag den 3. september kl. 10-13 på:

Sygehus Sønderjylland i Aabenraa
Kresten Phillipsens vej 15
6200 Aabenraa
Bygning F og dermed Indgang F
(Bygningen ligger til venstre på vej mod Indgang A - hovedindgangen - der vil være beach flag, der viser vej.)

Vores søde og ret sjove Hospitalsklovne vil også være tilstede den her dag, og samtidig kan man deltage i klovneløb udenfor og rundt om sygehuset.

Klokken 11 bliver der dans og sang, når Mikkel Frølund Nielsen og Signe Marie Willerslev fra Ribe spiller live på bamsescenen.

Den sønderjyske afdeling af Foreningen ”Lastbiler for børn” vil parkere deres flotte lastbiler udenfor og rundt om bygningen, hvor Bamsesygehuset afholdes. Lastbilerne må man kigge på, kravle i og studere indefra.

Der vil være bamseboller og juice til alle børn og en kop kaffe til de voksne.

Alle børn med syge bamser er velkomne og vi vil sørge for, at når de går herfra igen, så er bamserne raske og glade.

Velkommen til

Person X - Ny kommunikationskonsulent