1. dag i afdelingen

Information om indholdet af dagen

Velkommen i afdelingen for Børn og Unge

Nye medarbejdere inviteres på deres første arbejdsdag til fælles introduktion på Sygehus Sønderjylland. Hvis du allerede tidligere har deltaget i fælles introduktion, møder du i afdelingen for Børn og Unge fra din første arbejdsdag. Det vil fremgå af dit introduktionsprogram, som du får tilsendt.

Lægerne tilknyttet afdelingen for Børn og Unge starter alle hverdage med morgenkonference kl. 8.00 i Pædiatrisk konferencerum, som ligger på højre side af sygehusets hovedgang lige efter Børn og Unge receptionen (indgang A - spørg evt. i Informationen). Her vil du møde dine kommende kolleger og andet personale, der kommer til morgenkonferencen.

Du bliver efterfølgende vist rundt og begynder på dit introduktionsprogram, som strækker sig over 1-2 uger. Du vil hver dag være knyttet til en person fra klinikken. Den introducerende kollega ved på forhånd, hvilken dag han/hun har ansvaret for dig. Hver dag vil omhandle en funktion eller et område, som du skal have kendskab til.