Hvordan skal jeg som pårørende reagere på symptomer
Nogle symptomer er harmløse, andre kan vise sig mere alvorlige.
Vi er i afdelingen specialister i at vurdere, hvilke symptomer der er mindre alvorlige og hvilke, der kræver behandling eller evt. indlæggelse.
Vi får hele tiden nye kræftbehandlinger og bliver også stadig bedre til at behandle de bivirkninger, der kan komme af behandlingerne.
Ved samtalerne forud for start på behandling informerer vi jer både mundtligt og skriftligt om, hvilke bivirkninger I kan forvente ved lige præcis den behandling, som din nærmeste skal igennem. I er altid
velkomne til at spørge til dette gennem hele forløbet.
|
Kontakt Kræftsygdomme Ambulatorium Medicinske sygdomme Sydvang 1 6400 Sønderborg 79 97 31 00
|
|
pinfoSHS-402907246-2538 | 24.06.2026 |