Se dine aftaler med sygehuset

Når du er logget ind i Mit Sygehus kan du se dine aftaler med sygehuset under "Mine Aftaler".

Alle patienter på Sygehus Sønderjylland kan se deres aftaler med sygehuset i  Mit Sygehus.

Aftalerne fremgår af menupunktet ”Mine Aftaler”, når du er logget ind i Mit Sygehus. Du kan også selv skrive aftaler ind, som du eksempelvis har med din praktiserende læge, tandlæge eller lignende.

Hvis du ikke har adgang til dit forløb

Hvis du ikke har fået adgang til dit forløb i Mit Sygehus, kan du vælge et generelt forløb på Sygehus Sønderjylland, og ad denne vej få se til dine aftaler på sygehuset.

NB! Du får adgang til dit forløb på sygehuset via den afdeling, du er tilknyttet.

Sådan får du adgang til dine aftaler, selvom du ikke er tilknyttet et forløb:

1. Åbn Mit Sygehus i app'en eller via hjemmesiden https://mit.rsyd.dk
  2. Log ind
  3. Vælg Sygehus Sønderjylland
  4. Vælg forløbet "Patient på Sygehus Sønderjylland"
  5. Klik på "Praktisk information til dig - Læs her..."
  6. Klik på "Mine aftaler" og se en samlet liste over alle dine aftaler på sygehuset.

Bemærk! Så snart du er logget på Mit Sygehus, kan du også lave egne noter under punktet "Mine noter" og f.eks. skrive en huskeliste til dig selv til næste gang du skal på sygehuset.